مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 اسفند 1400 ساعت 21:322022-03-04حوادث

انهدام باند سارقان مسلح در لرستان 


فرمانده انتظامی لرستان از انهدام باند سارقان مسلح و کشف 12 فقره سرقت محموله خودروهای محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

  - سردار یحیی الهی، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت مسلحانه محموله های خودرو و یک فقره سرقت مسلحانه منجربه قتل در محورهای مواصلاتی استان با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، مراتب به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی لرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات پلیسی و اطلاعاتی پنج نفر از اعضای باند سارقان مسلح که دارای سوابق متعدد کیفری هستند را در دو شهرستان شناسایی و طی عملیات های منسجم و مقتدرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه سارقان در تحقیقات پلیس به سرقت محموله های خودروهای جاده ای، قتل یک شهروند و مجروح کردن دو نفر دیگر اعتراف کردند، گفت: در این رابطه یک مال خر نیز دستگیر شده است.

این مقام انتظامی لرستان، تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان بیش از 9000 قلم اموال مسروقه، چهار قبضه سلاح جنگی و شکاری و سه دستگاه خودروی مربوطه کشف شد.

الهی در پایان با بیان اینکه ایجاد ناامنی خط قرمز ما بوده و پلیس با تمام توان با مخلان نظم و امنیت برخورد قانونی خواهد کرد به شهروندان توصیه کرد در صورت مشاهده اینگونه افراد و خودروهای مشکوک در مسیر تردد جاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان مسلح در لرستان 

انهدام باند سارقان مسلح در لرستان